Målning

Så var det helg igen. Härligt! Denna vecka har jag jobbat heldagar sedan pluggat på kvällarna. Efter det har jag dessutom tränat varenda dag. Så jag har varit helt slut. Behöver jag säga att jag känner mig duktig? :P

Är just nu hemma hos mina föräldrar + syskon, målar och donar. Vårat barbord som ska bli vitt, istället för det rent ut sagt förjävligt fula bruna. Får hoppas på att det blir bättre nu.. eller ja, det kan ju inte bli sämre i alla fall. Ikväll blir det bara lugnt, som vanligt nuförtiden. Blir väl dansbandskampen här hemma ikväll med lite god mat kanske, man brukar få det om man stannar till kvällen här ;) Aldrig fel!

Nästa vecka är det första advent, det går undan. Kan inte fatta att det är nytt år snart, sjukt! Denna tid förra året hade man en liten liten bebis, världens snällaste som sov hela nätter och dagar med lite vakentid och mat därimellan. Nu är hon världens mest envisa, busigaste lilla tjej, som fortfarande är världens snällaste och låter oss sova på nätterna, mer än vad som egentligen behövs dessutom. Lugn och stilla, den tiden är förbi. Ellie bjuder på fart och fläkt hela dagar ;) Hon är en otroligt aktiv tjej som dessutom lärt sig klättrat, vilket har medfört ett stort blåmärke i pannan och skrapsår på näsan. Underbara unge!

Ha en bra lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0