Sömntuta

Ellie var så trött idag så hon stupade vid 19.15, får se när hon vaknar imorgon, inte tidigare än 8 hoppas jag :)
Hon är grymt duktig på att sova, vanligvis somnar hon runt 8 (lagomt för oss) sedan sover hon till 9 vanligtvis, men de senaste dagarna har hon sovit till 11!! Ja, hon är nog lik både sin mamma och pappa, vi är inte direkt morgonpigga :P Skönt för oss att hon sover länge iallafall, men vilken chock hon kommer få då hon börjar på dagis i januari/februari, då är det upp tidigare som gäller :)

Satt och kikade på H&M:s hemsida och hittade lite fint, både till mig och till Ellie, får se om det blir en beställning :)
Har inte så mycket att skriva, tänkte mest vara lite duktig och uppdatera ;)

Examen närmar sig med stormsteg, om drygt 1 månad är jag utbildad förskollärare. Jäklar vad härligt! :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du skriver!! :)

Och det där med baciller, klart man måste utsättas för såna! Det är nog bara bra :) En del är som sagt lite väääl överdrivna med sånt där!

2009-11-11 @ 23:05:29
Postat av: Emmy - Mamma till Liam

Jo de är bara bra med oss med, han är nu 3 månader och 1 dag min lilla kille. De går för fort tycker ja :). Vart bor ni nu då? Kram

2009-11-11 @ 23:40:55
URL: http://eemmy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fattar inte att du är klar snart, va duktig du har varit :D

2009-11-12 @ 15:11:57
Postat av: Jenny

Håller med Sofia! Jag är imponerad! :D

Drygt att inte ens kunna gå till bvc om näsan rinner. Stackars vissa barn kommer aldrig till bvc i sådant fall. ;P

2009-11-12 @ 17:29:51
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Minns du var du köpte sänghimmlen till Ellie? Jag letar som en tok efter en bra himmel till Lilly men alla kostar ju alldele för mycket. :P Kan man ha den liksom i mitten av sängen ned mot gavlarna istället för vid huvudet?

2009-11-15 @ 14:12:15
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag hittade faktikt vad den hette men nu är jag lite inne på att sy en egen istället. :) Roligt att få en unik med men vi får se hur det kommer gå! ;P Slutar väl med att jag köper den på Ikea... Ha ha!

2009-11-15 @ 22:12:55
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Emma

Ne dom ska väl ändå vara lite stöttande kan man tycka.. Ja tur i oturen att Pelle blev av med sin lägenhet nu, annars vet ja inte om jag ens kunnat bo kvar.

2009-11-20 @ 19:15:43
Postat av: Emma

Ja att en del lyckas få såna jobb, dom måste va bra på att prata iaf :P Arbetsförmedlare kan väl vem som helst vara, dom gör ju inte ett skit :P

2009-11-21 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0