Söndag

Målningen igår gick inget vidare. Eller till en början blev det jättebra, så jag skulle nöjt mig där. Men sen skulle jag på och kladda på färg en gång till och då gick något snett.. Färgen under rullade upp sig på något konstigt vis så det slutade med att jag fick skrapa bort all färg (puh, jobbigt) Så nu har jag återigen grundat och snart ska jag bege mig ut och måla på ett lager "vanlig" färg, sen får det vara nog. Håll tummarna för att det blir bra!

Söndag igen, imorgon blir det plugg med Madde igen. Snart är vi klara med vårt examensarbete så då blir det att ta det lugnt och vänta på opponeringen (redovisningen)..

Jag håller fast vid att söndagar är sjukt tråkiga dagar, don´t like them!

Nej nu ska jag ut och måla igen..

 

Min syster är med i en tävling och har även blivit en av 10 utvalda, av dem tio ska det röstas fram tre vinnare. Gå in och rösta vettja :) www.kandeedrawings.blogg.se. Temat är "Världen idag", hon är bidrag nummer 6. Bilden föreställer Ellie :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu har jag röstat :D

2009-11-22 @ 19:58:13
Postat av: Sofia

Jaa jag vet, är egentligen inget att ha ångest övér heller så nu skiter jag i det :D haha

2009-11-22 @ 22:59:05
Postat av: Jenny

Nu har jag röstat. Hon är så duktig din syster! :)

Kontigt att det blev så med bordet, undrar om det är behandlat med något? Mamma har jättefina gamla möbler men de går inte alls att måla om för de är behandlade. Sur som tusan! ;P Färgen torkar inte ens...

Vad roligt att ni snart är klara med c-uppsatsen (för det är väl den ni skriver?), jag längtar som en galning tills jag är där du är kan jag säga! :D

2009-11-23 @ 09:12:40
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har röstat! :)

2009-11-23 @ 14:38:17
Postat av: matilda

svar: Haha bra där att någon orkar läsa, inte ens jag orkar läsa det jag skriver :P

Du får ta och uppdatera oftare, du har ju så söta bilder att visa upp på lilla Ellie också :)

2009-11-24 @ 16:32:39
URL: http://matildaa88.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaså, får man välja det? Fast jag tror bara vi gör C-uppsatser speciellt jag som vill plugga mer sedan, förmodligen. :)Har du något jobb på G efter "examen"?

2009-11-24 @ 17:04:04
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0