Bloggtorka

Ja det kan man väl säga. Har inte blivit mycket bloggat.

Är igång med examensarbete med allt vad det innebär, vi har kommit en bit på väg och det känns mycket bra. Ska bli himla skönt när det är över i vilket fall.

Förövrigt så håller vi på att göra om här hemma, så att jag förhoppningsvis får trivas lite bättre. Ellie har fått eget rum som blev riktigt mysigt, det är dock inte klart än. Första natten i eget rum sov hon från 20.15 till 10.30?! Att hon trivdes i sitt rum är en underdrift! Hon verkar älska det. Ska lägga ut bilder sen för den som är intresserad. Lampor har satts upp i vardagsrummet, behövligt nu när det börjar bli mörkare ute. I helgen skall det målas, vitt, vitt och vitt :) En byrå, ett bord, skohylla samt hatthylla ska bli vita, blir nog finfint!

En vecka kvar tills vår lilla tjej blir ett år, otroligt! Så då ska det väl bakas, fixas och donas. Ett barnkalas blir det också :)

Ne, nu blir det nog sängen snart om jag ska orka upp imorgon, var längesedan jag var så aktiv som jag är nu om dagarna. Och det känns förbannat bra :)

Godnatt!

Cutiepie :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill se bilder!

Är fiskarna och nätet uppe? ;)

2009-10-14 @ 22:45:22
Postat av: Sofia

Jag vill också se bilder :)

Jag har nytt lösenord på bloggen, blogg är det nu :P

2009-10-15 @ 10:59:29
Postat av: Sofia

Va bra :D



Hehe ja blev lite fest ;)

2009-10-15 @ 22:06:12
Postat av: Sofia

Va bra :D



Hehe ja blev lite fest ;)

2009-10-15 @ 22:08:55
Postat av: Sofia

Ojdå har jag skrivit två gånger :p nu tre iofs ;) eller fyra blir det ju haha

2009-10-15 @ 22:39:53
Postat av: Emma

Nä fifan..jag vill ju helst kunna sitta på samma ställe och måla då funkar de :P

2009-10-15 @ 23:18:16
Postat av: peggy

måste bara säga att hon är galet söt tjejen! :) hoppas lilla familjen mår bra!

2009-10-16 @ 09:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0