Sända iväg en snigel..

Ni ska få en uppdatering gällande snigelproblemet. Jag har äntligen fått svar och nu ska snigeln skickas på "obduktion".. Haha, det låter roligt! Nu ligger den i en burk i vårt kylskåp, känns inte så trevligt sen ser man knappt att det är en snigel nu för den har ju typ förmultna. Äckligt men sant!
Så, en bild blir nog svårt Emma, men jag ska försöka ta en iaf :P

Idag har jag pluggat på biblioteket med Madde, hemska ställe. Men nödvändigt då vi måste komma igång med vårt examensarbete, kan inte fatta att det är över om två månader. Känns helt otroligt och jag är väldigt stolt över att jag klarat av det..

Ikväll blir det Ugly Betty (som jag tröttnat på för längesedan egentligen) och Desperate Housewifes. Det gillas iaf :)

Trevlig tisdagkväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du måste ju ta en bild som minne innan den åker iväg ;) haha

2009-10-06 @ 18:30:14
Postat av: Maria

Haha, fyfan vad äckligt! sniglar är ju kanske ett av de äckligaste djur som finns också :( skulle nog aldrig mer kunna äta om jag hittade en sån i maten =P

2009-10-06 @ 20:17:54
Postat av: Sofia

Jo det var nog jag det :D

2009-10-08 @ 20:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0