Sniglar i barnmaten och fest...

Ja det är väl lite av vad som hänt den senaste tiden.. Och jag ljög, det var bara en snigel i maten och inte sniglar, men det var äckligt nog ändå. För att summera det så hittade jag en snigel i en barnmatsburk för 1 åringar. Inte ett dugg trevligt och jag är nojjig över fler sniglar så någon burkmat blir det inte här på ett tag. Hemlagat! Ja, tack! Har försökt kontakta tillverkaren det gäller men de verkar inte vilja svara varken över telefon eller mail, men jag tänker fortsätta tills jag får tag i dem.. Skam den som ger sig! Snigeln ligger förövrigt i en plastpåse i ett skåp hos oss och jag har inte tittat på den och jag tänker inte göra det heller. Spyr av bara tanken faktiskt!

Så över till något trevligare.. I lördags blev det fest med mina nära kära vänner, förfest med mat hemma hos Jenny, sen blev det utgång på Lobby. Riktigt trevligt och vi dansade så fötterna värkte. Jag hade svårt att ens gå till bilen sen, men det var det värt!

Igår blev det lugnt med mys och ensam mamma på kvällen.. En riktigt bra helg med andra ord!

Bild på snigeln kanske kommer Emma, om jag lyckas muta Niclas att ta kort på den, för jag gör det tamejfan inte :P



Bara för att en bild gör allt så mycket roligare så bjuder jag på denna.. Tänk att våran lilla tjej blir 1 år om ca 2 veckor. Helt otroligt! Hon gör mig så stolt, världens finaste tjej! (I mina ögon)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, hotellet var kanon :)



Usch vad vidrigt med snigeln :( Hoppas du får tag på tillverkarna!

2009-10-06 @ 11:06:22
Postat av: Emma

Nej ge dig inte, dom ska minsann få höra vad dom serverar :P Har du kontaktat affären då? Kanske kan funka också. Men försök muta Niclas för jag vill se den :P Annars får jag komma på besök :)

2009-10-06 @ 11:19:37
Postat av: Nathalie

I mina ögon också!! :)<3

Blä på det där med snigeln.. :S

2009-10-06 @ 15:45:30
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0