Fredagsmys!

Nyss hemkommen från mamma, pappa och systrar. Blev bjuden på grillat och sedam blev det film. Riktigt fredagsmys! 
Var även ner en sväng på stan idag, barnens dag tror jag att det var. Men det var inte mycket, några marknadsstånd bara. Jag höll mig till butikerna i gallerian ;) Hittade äntligen ett par haremsbyxor åt Ellie. Tycker att det är sjukt sött på småttingar, desto fulare på vuxna, tyvärr :P Sedan köpte jag en tuff tunika på Kappahl för ynka 49.50, ibland kan även jag fynda!

Imorgon blir det gävle en sväng med mamma!

Godnatt!



Favoritsysselsättningen; Gunga!

Kommentarer
Postat av: matilda

Haha va söt hon är :)

Ja det ska nog bli bra med flytten när man väl kommer in i det och ser att det fungerar (förhoppningsvis).

2009-09-12 @ 16:58:55
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0