Härliga fredag!

Så var den här igen! Jag älskar verkligen fredagar, är alltid på så bra humör då! Imorse blev jag dock väckt av Ellie som vaknade strax före 7 med sitt obligatoriska "Mamamamamamamamama" och ett jätteleende när man tittar upp på henne. Till 8 fick jag iallafall ligga kvar i sängen och då kändes det helt okej att gå upp.

Har plockat lite nu på morgonen som vanligt och kommit fram till att vi ska sätta upp lite saker i lägenheten så den känns lite mer "hemtrevlig". Några tavelhyllor ska upp, lampa i vardagsrummet, nu börjar det bli höst och mörkt så det kan behövas. Allt detta ligger i garderoben, jag har bara varit alldeles för lat för att sätta upp det. Men nu jäklar ska det upp, hoppas jag :P Sen ska det målas lite också, ett bord som ska bli vitt och likaså hallbyrån. Kan nog bli bra!

Igår blev det en sväng ner på stan med Emma och Sanna, träffade även på Madde, Nova och Marie en stund :) Det var supertrevligt, dock blev det ingen shopping för mig så idag bär det av till valbo, får se om det blir något shoppat då.

Nej nu ska jag göra mig klar för valbo!

Trevlig fredag allihopa :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Mascaran va bra, men tycker inte den va nå bättre än nån annan som är bra liksom :P

2009-09-25 @ 14:08:36
Postat av: Maria

Åh, mysigt sätt att vakna. Kanske till och med jag skulle ta mig upp på morgnarna(stava?) haha :)

2009-09-25 @ 17:19:35
Postat av: Maria

Hehe:) nej jag trivs bra och har inte längtat hem nåt alls.. men har ju så jävla dåligt med pengar så är inte så kul ändå när man inte har råd att göra nånting typ :p så det är av ekonomiska själ jag tänkte flytta hem ett tag.. Men kommer ju bli hårt att bo med mamma och pappa en månad, och att bo i stugan känns ju lite sådär också.. så jag vet inte jag:) men då har jag ju i alla fall råd att köpa en till jacka ;) haha. Sen känns pluggandet lite sådär också.. Känns som jag gör det av lite fel anledning så då är det lite svårt att hålla uppe motivationen :)

2009-09-25 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0