Härliga helg!

Efterlängtad som bara den. Dock har jag fått en rejäl förkylning, det är mindre kul. Så medans mina kära vänner festar ikväll så sitter jag hemma och snorar. Kul! Men jag får mysa hemma istället, det är inte heller helt fel ibland :) Jag har världens underbaraste att mysa med!

Så med andra ord kommer det inte hända mycket denna helg, blir till att ta det lugnt, mysa och ladda inför skolan på måndag. Suck! Men det ska jag inte tänka på än, jag har hela lördagkvällen och heeela söndagen på mig.

Och visst ja, vi har äntligen köpt en "platt-tv" :P Lite efter alla andra, men ändå! Jag är så nöjd, den är ju bara så mycket finare än den gamla stora tv:n. Blev en 40 tums lcd tv från samsung. Jag är helnöjd!

Nu blir det lite tacos, läggning av lillan och sedan en film :)

Ha en Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0