Kings of leon

Sedan Ellie var ganska liten, då det började göras reklam för Kings of Leons skiva har hon blivit fullständigt okontaktbar då deras låt Sex on fire spelas. Så fort reklamen kommer eller så fort vi spelar låten så får vi ingen kontakt med henne, hon verkligen älskar den låten! När jag visade henne videon på Youtube blev hon överlycklig, när jag sedan försökte vända datorn mot mig igen så storgrät hon. Samma sak hände flera gånger. Så ja, vad kan man säga mer än att Ellie har en självklar favoritlåt :) Det är något speciellt med Kings of Leon för Ellie överhuvudtaget och inte bara den låten. Hon verkar gilla sångarens röst eller något. Inte mig emot då jag gärna lyssnar på dem jag också :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Väldigt bra låtval av Ellie! :D

2009-09-08 @ 17:12:12
Postat av: Jenny

Haha, jag har faktiskt sett dessa snoddar runt benen. :) Har samma erfarenhet, det barn hör ofta fastnar de för har jag märkt. Alla reklamlåtar t.ex. kunde göra Noah helt paralyserad, vet inte om du minns det. :) Hoppas allt är bra annars..

2009-09-08 @ 20:24:08
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Emma

Såg mitt första fall av Partille-Johnny idag. Men de va rätt lugnt hon hade typ två snoddar på varje ben och dom va svarta..men ändå :P

2009-09-08 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0