Partille Johnny?

Alltså jag trodde min syster skojjade med mig när hon frågade mig om jag kände till en stil som kallas "Partille Johnny". Öh, nej självklart hade jag ingen koll på det! Men det är tydligen väldigt uppmärksammat på nätet, bloggar osv. I alla fall så är det är tydligen en stil där det gäller att ha mycket vax i håret (spretigt), brun utan sol och sedan hårsnoddar runt byxbenen? Jag säger då det. Jag har inte sett någon Partille Johnny än så länge, men det dröjer väl inte länge innan de börjar dyka upp.
Är det nu man börjar bli gammal, när man inte längre förstår sig på dessa fenomen?!

En sak är dock säker. Partille Johnny hamnar direkt på min utelista iallafall!

Snyggt?


(Bild tagen från google)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag har läst om de där..sjukt jävla fult :P

2009-09-07 @ 22:25:38
Postat av: matilda

Usch jag såg någon grabb i Gävle med snoddar runt benen och fattade absolut inte varför, läste sedan någonstans om "Partille-Johnny". Nu börjar man bli gammal och inte hänga med i kidsens "trender" haha.

Absolut på min utelista också!

2009-09-09 @ 20:16:56
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0