Sämsta idol på länge?

Jag tror faktiskt det.

Jag har verkligen ingen favorit, tycker alla tjejer låter likadant, lika medelmåttiga allihopa. De som om möjligt sticker ut är Tove och Erika, de har bra röster. De andra ger jag inte mycket för...
Av killarna är det Calle, Rasmus och Erik som är bäst! Men som sagt, jag har verkligen ingen favorit. Känns inte lika kul att titta när man inte riktigt gillar de som är med. Fast det är ju bara låta bli att titta, så det är ju ett i-landsproblem :P

Och nu är det ingenting på tv så nu sitter jag och fördriver tiden här. Kul kul! :)

Trevlig fredagskväll!

.........................................................

Update: Kollade nyss på Nicklas Hocker på idols hemsida. Där kan vi om möjligt ha en favorit, i alla fall någon att hålla på i kvalet! Varför har de inte visat hans framträdande i tv?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker inte heller att det är nå speciella med, men mina favoriter är Calle och Erika tror ja :)

Tack så mycket!

Vi ses nästa lördag ;)

Kram

2009-09-25 @ 21:51:53
Postat av: Emma

Tycker som dig jag med, och tycker precis dom personerna är de enda jag fastnat liiite för. Måste kolla in den där Nicklas då och se vad de är.. annars känns det som det kommer bli en dålig säsong..

2009-09-25 @ 23:14:53
Postat av: Emma

Ja de här har dom gjort dåligt juryn :P Bara hoppas de blir bättre när det börjar på riktigt sen med fredagsfinalerna!

2009-09-26 @ 10:36:03
Postat av: Emma

Ja de va bra tajming :P Filmen var rätt så bra, men de va väl pga en av skådespelarna ;P

2009-09-26 @ 23:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0