Tack snälla morfar!

Sitter och kikar på idol nu, vilka stolpskott det finns alltså, men programmet skulle ju inte vara lika underhållande utan dem. Men ibland tycker jag de visar för många stolpskott och för få talanger, någon som håller med mig? Men jag älskar programmet, sjukt underhållande :)

Idag fick Ellie en ryggsäck av sin morfar, frågan är ju om inte jag blev lite gladare än Ellie då jag verkligen ha velat köpt en sådan till henne, men plånboken har inte hållit med mig :P Så jag och Ellie blev överlycklig när snälla morfar köpt den :)

Så här ser den ut:

Fjällräven Kånken mini royal blue i gruppen Barn hos Route62 AB (2522)

En fjällräven i miniformat. Hur snygg som helst!

Ne nu tillbaka till idol :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det är jättehärligt! :) Önskar man fick ha sådana dagar jämt! Jag kikade på de ryggsäckarna till Lilly och Noah förr men köpte de aldrig då vi inte använder ryggsäckar till de. Tyvärr. ;D Vilken snäll morfar hon har!!

2009-09-16 @ 22:02:43
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, absolut. För mig är det praktiskt med skötväska istället för två rycksäckar. Trodde de skulle använda ryggsäck mer på dagis men de bara hänger där, i onödan... Kanske blir mer sedan när de blir äldre. Jättefina är väskorna i vilket fall. Söta om inte annat! :D Hade inte tackat nej till att få de "gratis" iaf. ;D

2009-09-16 @ 22:35:00
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha jaa, ellie är ju ingenting om man jämför med att ha tre :P tack själv, trevligt var det! :)

2009-09-17 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0