Tisdag

Dagen har bestått av plugg och valbo. Var hem till Madde på förmiddagen och fick klart en uppgift, ett steg närmare målet känns det varje gång någonting blir färdigt. Nedräkning så det stänker om det!
På eftermiddagen tog vi en promenad, Ellie gick en bit själv, duktiga tjejen på att gå nu. Men jag lovar att det finns mycket att upptäcka, några meter kan ta fleeera minuter :) Vi tog i alla fall en sväng hem till mamma och pappa, jag skulle skriva ut lite papper och annat. Efter det bar det av en sväng till Valbo, gick omkring och strosade, handlade inget direkt.

Imorgon väntar städning. Alltid lika roligt, men behövligt då vi förmodligen får besök på torsdag.

Nej, hade inte direkt någonting att skriva upptäckte jag, så jag återkommer väl när jag har det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0