Annorlunda

Sitter och tittar på familjen annorlunda. Jag är imponerad, facinerad men kan samtidigt inte förstå. Inte för något i denna värld! Visst, jag älskar barn, men någon måtta får det väl vara :P Däremot så tycker jag att samtliga familjer gör ett jäkligt bra jobb. Jag menar 10 ungar!! Jag skulle gräva min egen grav.. Huvudsaken är att man känner att man kan ta hand om alla barn och ge samtliga det de behöver för en lyckad uppväxt, och känner man det med 10 barn så ja varför inte liksom :) Jag dömer ingen!

Min favoritfamilj är familjen med 8 barn, jag tycker de verkar ha väldigt vettiga värderingar!


Familjen Annorlunda. Foto: TV4
(Bild lånad från tv4.se)


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag gillar familjen från Älvdalen=) Dom är så go å glada jämt :)

2010-02-09 @ 20:11:32
URL: http://engstrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0