Dags igen

Dags att uppdatera lite kanske..

Jag jobbar och står i, 50% blev det inget av. Jag jobbar minst 75% och det känns bra, det ger ju pengar.. Jag blir inringd lite överallt. Ibland känner jag att jag vill säga stopp, helst när de ringer från olika fritids, det är ingenting för mig. Och visst måste man få säga ifrån ibland också?


I fredags var vi iväg på en liten roadtrip, blev sågmyra (lager157) och sedan Borlänge (kupolen). Jag shoppade inte mycket alls, hittade absolut ingenting till mig själv. Ellie fick två tröjor från lager 157 och i kupolen blev det en ny vårjacka, en mörkblå Polarn och Pyret. Enkel, funktionell och fin! Blir att matcha med färgglada fina mössor till! Jag hade önskat att hitta lite till mig själv också, men det får vänta ett tag till..


Visst ja, jag har börjat simma också. Jag har gått ut riktigt hårt, simmar 1500 meter, 4 gånger i veckan (resterande dagar blir det promenader eller andra träningsövningar) Nu jäklar är jag på gång och jag hoppas för guds skull att det ger resultat! Men riktigt skönt är det vilket som..

Det var den uppdateringen det!

Återkommer imorgon med lite nya bilder :)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att du får jobba mer :)

2010-03-01 @ 09:24:52
Postat av: Sanna

Ja, va kul! Har du hört nå mer om den där heltidstjänsten som ev skulle komma till sommarn då? Hoppas du kommer på festen på lördag:)

2010-03-03 @ 14:00:50
Postat av: Emma

Nä verkligen inge roliga problem! Förhoppningsvis är det inget dyrt men har inte orkat kolla upp det än. Hur är det med dig, sjuk än? Eller kommer du imorgon?

2010-03-12 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0