Helgen

Helgen har varit riktigt bra. Med ett undantag, jag missade utgången i lördags. Som jag hade sett fram emot!

I fredags var jag, Ellie och Emma hemma hos Emilia och Elmer, det bjöds på mat och massa bus och lek för Ellie och Elmer. Det var riktigt trevligt :)

I lördags åkte jag först en sväng till Gävle för att hitta nå kläder att ha på mig på kvällen (som aldrig blev av). Det var iallafall 18-årskalas för min kusin, helt sjukt att lilla Nattis blir 18 på onsdag :) Kalaset var väldigt trevligt, med god mat och drinkar, jag typ rullade där ifrån. Inte okej! Men men, är det fest så är det :) Runt sju på kvällen snorade Ellie som en tok och var allmänt grinig, bara jag som dög. Jag hade därför inte hjärta att lämna henne, lilla gumman! Hon höll iaf humöret någorlunda uppe hela kvällen. Hon och Olle busade runt så gott det gick till kl.1 på natten?! Sen däckade hon och sov ända fram till 12 på söndagen!

Igår var det bara en riktigt slappdag, kollade på tv och tog det lugnt hela dagen.. Men en promenad blev det iallafall :)

Det var den helgen det!

Idag blev det jobb, sen hem till min lilla sjukling som börjar bli lite piggare iallafall, men nå dagis blir det inte imorgon!

Har inte mycket mer att skriva, återkommer kanske senare :)

/SaraN


Tråkigt inlägg med massa text, orkar inte ladda upp några nya bilder för tillfället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0