Rubrik

Nu var det ett tag sedan igen.. Måndag igen efter en riktig myshelg! Lugnt och skönt har vi haft det. Utvilad inför veckan! Jobb väntar tisdag och onsdag. Sedan har jag inget inbokat, jag hoppas någon ringer och vill ha mig några timmar, för pengarnas skull och för att jag tycker att det är himla roligt såklart!

Ellie har blivit en sådan duktig tjej, jag har visserligen alltid tyckt att hon har varit duktig. Hon har börjat ätit jätteduktigt, mat och grönsaker OCH hon äter med sked utan att spilla alltför mycket.. Det var flera dagar sedan hon drack välling på kvällen (vi som nyss köpt ett storpack ;P), det är väl för att hon äter så duktigt nu. Sen har hon börjat sagt till själv när hon vill sova, då traskar hon till sängen, vänder sig på sidan och sover sedan. Hör och häpna! Sedan dricker hon numer i glas, hon tycker själv att hon är alldeles för stor för att dricka ur pipmugg ;P Usch, ska det gå såhär fort, jag får panik!

Jag börjar redan få ångest över vad jag ska göra när mitt vikariat upphör.. Det verkar så otroligt svårt att få jobb nuförtiden, och jag vill verkligen jobba.. Jag är taggad! Men jag är inställd på det värsta, men hoppas på det bästa såklart :)

Nej, om man skulle ta och sova snart då!




 


Kommentarer
Postat av: Syrran

sv: Tack syrran :P tror faktist att det är den bästa jag gjort :P

2010-02-01 @ 23:28:35
URL: http://emmalinneanyberg.blogg.se/
Postat av: Syrran

du har rätt det går för fort :S vi var ju nyss på bb och hälsade på, känns det som iaf :)

2010-02-01 @ 23:30:59
URL: http://emmalinneanyberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Lägg undan ångesten någon månad, du har ju precis börjat jobba så tänk inte på framtiden än, bara onödigt :P Sen har du ju faktiskt en utbildning och fått in foten rätt bra här omkring så för dig ska det nog inte vara problem att få något nytt :)

2010-02-02 @ 09:00:59
Postat av: Madde

Å dom är så lika Ellie och Nova, hon ska också dricka i glas nu. Jag håller me om att tiden går för fort, de var ju nyss de va små ju.. Å ha inte ångest du ska se att du kommer att få jobba hur mkt som helst...Nu har du ju fått in en fot.. Njut nu, tänk på att vi slipper plugga :) hoppas vi kan ses snart. Kram

2010-02-02 @ 23:05:46
Postat av: Sanna

Det löser sig säkert med jobb ska du se:) Va kul att ellie äter duktigt igen då! Ja det går ju verkligen fort, tyckte att hon hade blivit så stor sist jag såg henne också! Det händer ju så mycket hela tiden å så stor är hon ju inte än, vänta tills hon blir tonåring:)

2010-02-03 @ 16:07:12
Postat av: SaraN

Madde: Jaså, är det slut med drickandet i pipmugg för henne också? Dom är för roliga dom små :) Ja, jag ska försöka njuta och tänka positivt :) Jag tycker absolut vi ska ses snart, det var längesen sist! Kram



Sanna: Ja, det gör det säkerligen, men man oroar ju sig alltid, tyvärr :) Haha jadu, jag längtar inte till den dag hon blir tonåring :P

2010-02-03 @ 20:04:00
Postat av: Sofia

Ja det underlättar då en hel del iaf :D

2010-02-05 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0