Bye bye 2009

Nyårsafton spenderades med mamma, pappa, Emma, Micke, Sara, Olle och Ville och såklart Niclas och Ellie :) En mysig kväll med mycket lek i Ellies fall, hon och Olle älskar varandra och de leker jättebra ihop trots ganska stor åldersskillnad. De busade ända fram till ett på natten, sen tvärslocknade Ellie :) God mat, vin, champagne blev det också.. En bra kväll med andra ord. Visst hade det varit trevligt att festa till det också, det ska jag inte ljuga om ;) 

En sammanfattning av 2009 är att det var ett bra år. Kan dock inte direkt peka på någonting speciellt som hände, förutom min examen då och jobbet. Annars flöt allt bara på och jag har haft det bra liksom, sett min fina dotter växa upp och blivit en stor tjej som lärt sig så mycket, umgåtts med nära och kära. Jag begär liksom inget mer :)
Jag tror och hoppas att 2010 blir minst lika bra!

Hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton!




 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gott Nytt år gumman! Låter som ni hade mysigt:) Vi lär ses nån dag snart?! När börjar du jobba? Kramkram

2010-01-02 @ 10:33:28
Postat av: SaraN

Gott nytt år :) JA, vi hade mysigt. Ni då? Ja det måste vi göra. Jag börjar jobba den 11:e januari, så jag är ledig en vecka till :) Kram

2010-01-02 @ 20:22:36
URL: http://sarany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0