Finaste

Idag har vi haft besök av vänner, mycket trevligt då det var ett tag sedan vi sågs :) Mycket prat blev det, som alltid.. Tjejer ;P

Ellie har övat dans framför spegeln hela dagen idag, undrar vad det blir av denna unge, hon trivs med att vara i centrum, det är en sak som är säker. Hon är då varken lik mig eller sin pappa. Jag höll mig alltid bakom mamma när vi var någonstans, tittade blygt fram. Med Ellie är det precis tvärt om, hon trivs som bäst när hon får vara i centrum och hon är otroligt social mot alla. Självklart har hon sina blyga stunder också, men de är inte många..

Jag låter bilderna tala för sig själv.. En sak är säker iallafall, denna tjej är alltid glad!





Tokiga unge! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Precis. Man måste ju kolla runt lite så man har nåt att jämföra sen när det väl är dags :)



Tack för igår. Och vilka söta bilder :) Ni ska vara stolt över henne för det är världens goaste unge!

2010-01-07 @ 16:02:48
Postat av: Emma

Ja, känns väldigt onödigt att flytta till en tvåa eftersom dom inte är så mycket större än den vi har. Och ska vi flytta så vill jag inte behöva flytta igen på många år så då får de bli en trea :)



Jaa så jäkla skönt!! Nu ska jag tamejtusan inte låta det gå så långt till nästa gång :P

2010-01-07 @ 17:27:05
Postat av: Madde

Hon är ju så söt alltså... Ser riktigt busig ut också... :) hoppas det går bra på inskolningen. Kram Madde och Nova

2010-01-07 @ 20:24:44
Postat av: Sanna

Vilken sötnos:) Vad synd att jag inte kunde komma i onsdags. Vi får ta och ses en annan dag! Börjar du jobba på måndag? kramkram

2010-01-08 @ 14:30:27
Postat av: Syrran

Hon är för jävla go den där damen :) Fan vad du sätter press ;P

2010-01-09 @ 03:24:10
URL: http://emmalinneanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0