Första dagen avklarad

Så var första dagen på jobbet gjord, det gick riktigt bra och alla barnen kände igen mig sen tidigare så det var roligt :) Jobbade mellan 9.15-16.45 så någon mjukstart fick jag inte. Konstigt att förmiddagarna flyger förbi medan eftermiddagarna är riktigt seeega emellanåt..

Första dagen för Ellie gick även den kanon. De sa att hon är så gott som färdiginskolad redan, men självklart får hon ta tid på sig hon också. Så denna vecka blir det iaf inskolning hela veckan. Hon blev väl omhändertagen av de äldre barnen så jag kan aldrig tänka mig att hon skulle göra annat än att trivas :)

Vi kikade på Vingar av glas nyss, det var inte igår om man säger så. Den är ju faktiskt riktigt bra :)

Nu blir det sängen, klockan ringer halv 7 imorgon!

/SaraN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0