Jobb och åter jobb

Så har jag gjort mitt för den här veckan.. I kungsgården iaf. Idag ringde dem och ville att jag skulle jobba på Björkparken, torsdag och fredag och det tackade jag inte nej till.
 Även fast jag erkänner att jag var lite sugen på en mjukstart för att kunna vara med på Ellies inskolning imorgon. Men som det ser ut så blir Niclas med henne hela veckan, det är bra samtidigt att de får lite far och dotter tid tillsammans :)

Det är nog sant som de flesta sagt till mig, det blir nog inte bara 50%, jag får nog hoppa in extra nu när jag har en fot inne liksom. Det känns skönt och väldigt bra för våran ekonomis skull om inte annat.

Tråkigt inlägg blev det :) Men det är mycket för min egen skull jag skriver, kul att kunna gå tillbaka och titta sedan. Som en modern dagbok kan man säga.

/Sara


Kommentarer
Postat av: Sophy

Då ses vi på Björkparken då! =) Noah ska gå både på torsdag och fredag!! =)

Grattis till jobbet föressten!! Måste ju kännas hur bra som helst!! De finns nog hur mycket vik som helst bara man vill jobba! Jag jobbar hela tiden känns de som!!

Ha de bra så ses vi imorgon! Kram och hälsa Ellie!

2010-01-13 @ 21:49:39
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt att du har en fot inne nu. Det ordnar sig ju galant när man har en utbildning som du nu har. ;) Kram

2010-01-14 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0