Lååång dag

Jobb och möte hela dagen. Åkte hemifrån före nio imorse och kom hem strax före 8, jobbig dag minst sagt! Det jobbigaste av allt är att inte få träffa min lilla tjej. Hon blev såå himla glad när jag kom hem, sen var det sovdags nästan direkt. Hon grinade och grinade när vi lade ner henne i sängen (vilket väldigt sällan händer). Mitt dåliga samvete vann och jag var bara tvungen att ta upp henne och mysa en stund i soffan. Hon kom i säng lite sent men eftersom vi är lååångt ifrån några rutinmänniskor så fick det bli som det blev :) Ibland rubbas ju vardagen liksom och då är det svårt att ha stenhårda rutiner..

På jobbet går det bra, jag kommer mer och mer in i det. Jag trivs riktigt bra och känner att jag valt helt rätt yrke! Jag tycker inte ens att det är jobbigt fast jag har en egen liten en. Visst skulle jag hellre spendera hela mina dagar med henne såklart, men så fungerar ju inte verkligheten. Och visst är det väl bra att få längta också, det tror då jag iallafall  :)

Jag är så himla trött men jag vet med mig själv att jag inte kommer att komma i säng i tid ändå, jag är hopplös!

Ellie myser i sängen innan sovdags, med Sigge (hunden) Den har hon själv valt och han sover med henne varje natt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad duktig du har blivit att uppdatera, braa :D

Skönt att du känner att du valt rätt yrke :)

2010-01-19 @ 10:04:19
Postat av: Anonym

Åh va mysigt det där såg ut då. Man kanske ska skaffa spjälsäng igen :P

Va skönt att du verkligen känner att du valt rätt yrke också.

2010-01-20 @ 20:24:49
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0