Löfte

Jag har ett löfte åt/till(?) mig själv. (vill inte kalla det nyårslöfte, dessa efterföljs aldrig).
Detta löfte innebär att jag ska börja ta hand om mig själv i alla lägen, vad det än gäller.
Utsida, insida, ja ALLT som har med mig att göra. Vara riktigt jäkla ego alltså! :P Detta innebär inte att jag ska sluta tänka på andra, men att bli bättre på att tänka på mig själv istället för att sätta mig själv sist i de flesta lägen. Sån är jag liksom, men nu är det slut med det :) Jag vill må riktigt bra och känna att jag duger precis som jag är.. Detta blev djupt, haha. Det är inte så farligt som det låter.



(Bild lånad från google.se)


Kommentarer
Postat av: Emma

Det tycker jag låter som ett bra löfte! :)

2010-01-12 @ 09:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0