Ny design

Håller på att fixar och donar med designen idag. Rätt kul, men för mig som inte är så kunnig så tar det lite tid.. Men jag har lärt mig mycket bara idag :) Fler ändringar kommer att komma inom snar framtid. Blir ju så mycket roligare att blogga när designen är snygg. (Kan jag tänka mig :P)


Idag trotsade vi kylan och tog en promenad ner på stan i -20 graders kyla. Behöver jag nämna att det var kallt?! Att vara ute i kyla är som gratis botox. Ansiktet blir stelt och man kan i stort sett inte röra en min när man kommer in sedan :P Som tur är så är det ju bara tillfälligt!

Nej, nu blir det mys i soffan med en film!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Emma

Ser ut att bli fint. Lite roligare är det ju när man slipper den där standard designen som så många andra har :) Även om de bara gäller att byta färg eller så.

2010-01-10 @ 00:21:49
Postat av: Emma

på min är den svagt rosa :)

2010-01-10 @ 13:49:02
Postat av: Sofie

Va kul att du kommenterar, de är så roligt när folk gör de :P haha.

Men åh, de tycker jag är viktigt, att man kan ändra "tyngdpunkten" för William sover nästan jämt i bilen och de blir ju mer bekvämt om man kan göra de :) Kul, då kanske man ska ta åh satsa på en sån då! :D LR en multi-tech ?! :P Haha, snacka om beslutsångest!!

2010-01-10 @ 23:15:01
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0