Shampoodle

Köpte en jättefin overall till Ellie av märket shampoodle! Den räcker ca 3 storlekar då muddarna på jackan och byxan är jättelånga och går att vika upp för att sedan när barnet växt vika ner! Jag kan säga att jag är helt kär i denna, jag köpte en svart till Ellie men den finns i många olika färger. Sedan verkar kvaliteten toppen och det känns som att den kommer att tåla många tvättar!

Klicka för att stänga bilden

Ser ut ungefär såhär på, förutom att det är en dragkedja fram på den jag köpt! Det är supersvårt att fota svart så jag snodde en bild från google.se istället! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, finns de kvar. Minns att jag var sugen på en sådan till Noah när han var mindre. :D De är jättefina! Ses imorgon! :D

2010-01-28 @ 20:30:29
Postat av: Jenny

Just ja, du vet att de finns i strl till oss med va? ;D

2010-01-28 @ 20:30:59
Postat av: Emma

Men då kan ju du och Niclas köpa en varsin också ;) Istället för lika träningsoveraller... :P

2010-01-28 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0