Snodde en lista

Namn: Sara Christina Nyberg
Ålder: 23 år (blir 24 i år, usch!)
Hårfärg: Blond
Längd: 1,67
Skostorlek: 37
Piercingar: Bara i öronen, har tidigare haft i naveln. För läängesen!
Tatueringar: Ja, ett hjärta långt ner på benet (typ) Glömmer till och med bort att jag har en, den är ju inte direkt stor.
Fräknar: Jajjemen.. Tyvärr!

Kär?: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstanns?: Nej
Tycker du att du är attraktiv?: Inte ett dugg.
Dricker du?: Ibland
Röker du?: Nej, absolut inte!
Vilket schampo och balsam använder du?: Syoss
Vilken parfym använder du?: Clean eller DKNY
Gillar du att tvätta?: Nej, men jag älskar att köpa nytt sköljmedel ;)
Gillar du berg- och dalbanor?: Definitivt!

Senaste...
Filmen du hyrde?:
Inglorious bastards (?)
Filmen du köpte?: Minns inte
Låten du laddade ner?: Kommer inte ihåg
Personen du ringde?: Mamma
Personen som ringde dig?: Niclas
Tv-program du såg:? Paradise Hotel igår.
Person du tänkte på?: Har tänkt på rätt många personer idag, så jag vet inte :)

Favorit...
Låt:
Finns ju så många
Sak att göra: Att vara med familj och vänner
Dryck: Coca Cola Zero
Mat: Tacos
Kläder: Svarta
Film: The Holiday
Serie: Desperate Housewives

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?:
Ja det har jag.
Gråtit över en flicka?: Nej inte vad jag kan minnas.
Ljugit för någon?: Ja
Varit i slagsmål?: Nej
Blivit arresterad?: Nej

Antal...
Gånger ditt hjärta brustit?:
Jag vet inte, en?
Hjärtan brustet på grund på av dig?: Önskar jag kunde säga inget, men jag tror åtminstone en gång.
Tjejer du kysst?: Jadu, jag har aldrig kysst nån. Däremot har jag pussat många tjejkompisar :) Haha
Killar du kysst?: Jag vet absolut inte, haha
Gånger ditt namn varit med i tidningen?: Svår fråga, några gånger. På framsidan av arbetarbladet har jag hamnat till och med :P haha

Senaste...
Bok du läste?:
Leo- från topp till tå. (För Ellie) Själv hatar jag böcker!
Film du såg?: Johan Falk - Vapenbröder
Personen du fick ett e-mail av?: Facebook
Personen du fick ett brev av?: Nova med familj, ett julkort.
Personen du fick ett sms av?: Niclas
Personen som sov i din säng, förutom dig själv?: Niclas
Saken du köpte?: Mat på Ica

Vad har du gjort idag?: Jobbat, myst med Ellie, handlat och nu sitter jag här
Brukar du svära mycket?: Ja, rätt så
Vad har du på dig?: Jeans, rosa-vitrandig t-shirt, svart kofta
Vad ska du göra ikväll?: Träna och kolla på Paradise Hotel
Vad är du allergisk mot?: Valnötter
Använder du hårspray?: Ja, ibland
Salt eller socker?: Salt
Gillar du ketchup?: Nej
Är du glad nu?: Kunde vart gladare
Var du glad igår?: Ja, största delen av igår
Kan du sjunga?: Svar Nej!
Spaghetti eller makaroner?: Ingen aning. Smakar ju lika så det beror väl på vad man har till :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det har du visst det!

Kunde du luncha på torsdag? :)

2010-01-19 @ 23:07:51
Postat av: Maria

Hehe jaa, det är riktigt nice här emellanåt! Kom upp och hälsa på ;) hoppas allt är bra hemma!

2010-01-20 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0