Vad hände med svininfluensan?

Vi har beslutat oss för att strunta i den andra vaccinationssprutan för Ellie. Anledning? Jag förstår inte för fem öre varför en ettåring på 11 kg skall behöva samma mängd vaccin som en vuxen karl på 100 kg+. Därför tror jag inte på och man kan ju se det som att Ellie är halvvaccinerad iallafall eftersom hon tagit en halv dos.
Vad hände med svininfluensan för övrigt? Det verkar ju inte ha blivit någonting av den..

Jag är så trött så jag skulle kunna somna stående, det märks att jag inte är van vid att jobba en hel vecka!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Sophy

Noah är inte vaccinerad överhuvudtaget han, när vi skulle vaccinera honom hade han feber och sen var det juluppehåll..nu vet jag inte om det är någon idé att vaccinera honom...vet inte hur vi ska göra! usch och fy!"

Så bra att han är snäll på dagis! Fast idag hade han slängt mjölkmuggen i golvet på mellisen! Busungen där!! Vi ses nog imorgon då, då går Noah kort dag och har dessutom sovmorgon! =) Ha de bra! Kram

2010-01-14 @ 21:50:29
Postat av: Emma

Tiger Woods va otrogen och sen dess har de inte stått ett ord om svininfluensan... ;) Va nog en aning överdrivet, eller så har det hjälpt att folk vaccinerade sig?



Har också varit trött den här veckan, fan inte jobbat på ett år så de känns att man är igång. Men kan inte sova på nätterna och de är frustrerande :( borde ju va deckad då kan man tycka :P

2010-01-14 @ 21:57:53
Postat av: Emma

Antagligen :)



Ja, men man kommer väl in i de snart säkert. Eller jag hoppas. Någon morgonmänniska kommer man ju iofs aldrig bli ändå :P Ska du va med på lördag?

2010-01-14 @ 22:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0