Söndag

Dags för en uppdatering kanske?!

Jag har haft en dryg förkylning med feber stundvis. Riktigt jobbigt.. Idag känner jag mig piggare iallafall, och skönt är väl det.

Helgen har varit lugn, varit mycket utomhus trots förkylning, jag är inte den som orkar sitta inne.. Idag har dagen spenderats ute i solen på mamma och pappas altan med en tidning. Kändes riktigt som vår!

Ellie har klarat sig från sjukdom, dock så har hon hela tre tänder som har kommit upp nästan samtidigt. Och jag beundrar den ungen för hon är exemplarisk iallafall, sover och äter som hon ska. Duktiga tjej. Förövrigt har hon fått ett himla humör, (tidig trotsålder?), ibland är det svårt att hålla sig för skratt när hon skriker rakt ut för kung och fosterland så fort det inte är något som passar lilla damen. Annars är hon en glad tjej som äälskar musik, hon är en jäkel på att dansa och fortsätter hon visa intresse för musik och dans så som hon gör nu så måste vi låta henne börja på dans när hon blir lite större..

Nej, det får räcka för nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0