Söndag

var den helgen också förbi..

Har haft en jättebra helg med massa mys och för omväxlingsskull lite fest också :) Mycket trevligt, även fast inte krogen var så mycket att hurra för. Men kul hade jag ändå! Maria har ju kommit hem, så det var ju första festen med henne på ett bra tag och bara det var ju trevligt :)

Dagen idag har bestått av utelek med lillälsklingen, grillat och familjemys med mamma och pappa. Spenderade hela dagen där i stort sett!

Måste också få skryta lite om min duktiga tjej som idag har klarat sig en hel vecka utan att bajsa i blöjan, hon har blivit så duktig på att säga till, "Bajs" säger hon och pekar sig på rumpan. Och potta är inget för lilltjejen, toaletten ska det vara ;) Har vart gudomligt skönt att slippa bajsblöjorna.. Ha ha! Även om jag är medveten om att detta kan vända precis när som helst..

Nej, nu blir det en dusch innan det är dags för sängen..

Godkväll/Godnatt!



Toktjejen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack Sara :D

2010-05-27 @ 09:48:35
Postat av: Emma

Visst va vi snygga? :D haha

2010-05-30 @ 15:28:40
Postat av: Sofia

Åh, lakritsshots ;D Då får vi verkligen styra upp nå! När passar det dig då? :)

2010-06-09 @ 00:29:02
Postat av: Sofia

Är säker på att jag skrev en kommentar igår, men den försvann nog så får göra ett nytt försök ;)

Ja då lär vi verkligen styra upp nå!! :D När passar det dig? :)

2010-06-09 @ 12:32:30
Postat av: Anonym

Haha lyckat att dom kommer flera dagar efter jag skrev dom ;)

2010-06-10 @ 18:59:02
Postat av: Sofia

Ja det var trevligt. Hoppas ni också hade det bra :) Jag jobbare eftermiddag på lördag och förmiddag på söndag :S Vadå då?

2010-06-29 @ 17:42:39
Postat av: Sofia

Ja hade ju varit perfekt i helgen, typiskt! :/ Nästa helg ska jag och Maria på Sundsvalls Gatufest så då funkar det inte heller.. Men helgen efter det, den 17e är jag på! :D haha

2010-07-02 @ 09:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0